Life is like a confused teacher, first she gives the test and then teaches the lesson.

nu bryr jag mig inte längre. 
tänker inte låtsas som att allt är bra. Allt är inte bra. nu vet ni



det var inte meningen att det skulle bli såhär. Jag var inte mig själv i början, det kan jag lova. Varför? Jag var så sjukt osäker. Jag visste inte vem jag var. Men nu har jag ändrats. På både ett bra och dåligt sätt. Jag har svikit några av mina vänner omedvetet. Jag ångrar mig för det så mycket så det inte finns ord. Jag ångrar mig för mitt tidigare beteende som kom fram för den största tiden. Jag missförstod och har blivit missförstådd. Men jag sket aldrig i mina kompisar, aldrig. Det var bara så att jag kände mig ivägen för en person. Och jag ville inte förstöra för min kompis.
Men jag har också lärt mig att börja vara mig själv igen som jag var för längesen, vara säker. men det är inte så lätt, när självförtroendet dalar och stiger som en bergochdalbana. När man känner sig misslyckad i allt. Skolan. Vännerna. Familjen..
Men dom riktiga vännerna vänder sig inte mot någon för att man har en jobbig period, dom går fram och pratar med en och frågar varför, inte går och pratar om en till andra när man inte vet anledningen. Samtidigt förstår jag att det inte är lätt att alltid göra rätt. Jag har minst sagt inte haft lätt för det.

"Jag behöver eran kärlek 
när jag förkänar den som minst."

Alisontitus20_large

bloggpause.



Kommentarer
Postat av: johanna larsson

<3<3<3<3 Jag älskar dig!! Hur länge tänker du ha bloggpause? :( Jag förstår att du vill ha bloggpause det är helt okej.

2011-07-25 @ 12:51:08
Postat av: Anny

jag hoppas att allt årdnar sig och att bloggen kommer tillbaka snart :)<3 Men alla behöver en paus ibland, tid för att resa sig up och långsamt börja gå igen :)

2011-07-25 @ 13:04:55
URL: http://annyedholm.blogg.se/
Postat av: ida

Finns för dig Rebecca.Även om jag kanske inte kan göra så mycket så ska du veta att jag finns här för dig.Om du vill berätta något eller så,harju själv gåttt igenom massor så jag kna förstå dig.Hoppas du mår bättre snart,hoppas verkligen det.För du är en så himla fin och go tjej så du vet inte.Önska att jag kunde göra något för dig,verkligen.



Kram på dig Rebecca

2011-07-25 @ 13:19:41
Postat av: Elin

Jag känner ju inte dig, och du känner inte mig, men jag vet hur du känner. Visserligen kanske detta inte hjälper dig så mycket men, jag hoppas du snart blir mår bättre. Kan nog inte direkt erbjuda min hjälp, är tveksam på att du skulle ta emot den eftersom vi ej känner varandra. Men, jag fförstår vad du går igenom, och skulle du händelsevis vilja prata, så ställer jag gärna upp. <3

Postat av: Cajsa

Neeej! Inte bloggpause! :/ ja läser din blogg maaasssa gånger om dagen!!

2011-07-25 @ 17:00:44
URL: http://cajsanathalie.blogg.se/?tmp=25164424
Postat av: jonna

Ta den tid som du behöver, alla behöver en pause ibland,dina fans finns är ute när du är redo att komma tillbaka, hoppas allt ordnar sig :)

2011-07-25 @ 17:19:32
Postat av: johanna larsson

Hej! Jag kollade nyss på svaleskär. Gud jag blir så rädd när han kastar in stenen igenom fönstret jag bara hoppar till. Och så blir jag så arg att ingen tror dig. Fast det är ju film men ändå. Du spelar så bra i svaleskär!!!

2011-07-25 @ 17:41:31
Postat av: anto

Hur svårt det än är så testa att le utan att ha en anledning man får tänka på alla de som har det sämre och försöka förstå att man själv kanske har det jäkligt gött ändå. ge det lite tid, snart blir det bättre. XOXO A <3

2011-07-25 @ 23:48:55
Postat av: angelicaaaolsson

becca jag finns för dig även om vi glider isär varandra mer och mer! så finns jag här och vill kunna prata med dig!.. och jag vet inte men i vissa ord känner jag igen mig i? kan det stämma?

puss du är bäst cplilleskuut glöm aldrig det! <3

2011-07-26 @ 12:56:02
URL: http://thelifeofangelica.blogg.se/
Postat av: clara

hoppas allt ordnar sig snart<3

älskar din blogg mest av allt

2011-07-26 @ 15:19:39
Postat av: Malin

Du verkar vara en helt underbar kompis såduvet!:-P bloggpausen är ngt som du behöver för att ägna din tid till annat viktigt i livet. Hoppas att allt blir bra mellan dig och dina vänner! Och självklart kommer jag att bli becca-fan på facebook! :-*

2011-07-26 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0