The haters are the jealous ones

egentligen tänkte jag skriva ett argt inlägg om folk som kan kaxa luften ur sig bakom sina dataskärmar men i verkligheten aldrig skulle bete sig liknande men jag känner att det blir så tråkig stämning då! Så vi kan säga såhär.. visst är det tråkigt med folk som slänger ur sig saker utan att tänka sig för på internet och inte tänker på att det är verkliga människor som sitter och läser det dom skriver och blir ledsna, för vissa kan inte ta avundsjuka människor. Det är det jag brukar säga..The haters are the jealous ones, och så är det! Meeen, som tur är har detta inte skett här på bloggen förutom några få gånger där man verkligen märker hur avundsjuka folk är!;) Så till er som har försvarat mig när detta har hänt, tack till er sötisar! Men jag tar verkligen inte åt mig, jag skrattar och sen glömmer jag det! Man kommer ingenstans i livet om man går och grubblar över problem och dålig kritik, utan man måste lägga saker bakom sig! Den iställningen har jag alltid haft i mitt liv, och alltid behövt ha.. Jaja! Känns som att detta inlägget vart hur flummigt och konstigt som helst men hoppas ni blev lite klokare iaf och tänker efter innan ni kritiserar någon:)

Nu ska jag snart göra mig iordning för sängen och lägga fram kläder o så så hörs vi imon! Puss!


Kommentarer
Postat av: julius

Hej; det du skrev var skit bra insitativ stavning hare gött !! :)

2011-03-17 @ 22:52:50
Postat av: emelie

så ska det låta tjejen<3333333

2011-03-18 @ 15:04:14
Postat av: Sofie

Håller verkligen med!

2011-03-18 @ 16:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0