Workout

Godmorgon!
Mår mycket bättre idag, inte helt frisk än dock.. det suger, känner för att träna ju! Blir alltid så när jag är sjuk, man ligger bara hemma och degar och käkar typ så då får jag ångest och måste ut och springa eller träna haha. Jobbigt att jag inte blir sugen när jag väl är frisk hehe. Men det ska bli ändring på faktiskt! Ska försöka ha som mål nu att ungefär 3 dagar i veckan (måste börja någonstans) motionera eller träna. Och äta bättre! Herregud vad mycket skit man äter på sommarlovet. Pizza, godis, läsk, snabbmat i allmänhet. Inte för att jag är värsta hälsofreaket eller något, tvärtom egentligen hehe, men man märker ändå när man ätit för mycket och motionerat för lite för man tappar energi. Not gooood. Så hoppas detta håller sig! Brukar ni träna mycket?

Kommentarer
Postat av: Elin

Inte nu på sommarlovet. Kanske springer 5 km en gång i veckan. Men är ganska aktiv och hoppar studsmatta kanske 30 minuter varje dag och övar handvolt mm. Sen går jag varje dag med hunden kanske 30 minuter. Men på terminerna har jag gymnastik 7 timmar vecka plus är tränare 5. Så jag tycker nog jag tränar ganska mycket.

//Elin

2012-08-04 @ 21:22:15
Postat av: Elin

Inte nu på sommarlovet. Kanske springer 5 km en gång i veckan. Men är ganska aktiv och hoppar studsmatta kanske 30 minuter varje dag och övar handvolt mm. Sen går jag varje dag med hunden kanske 30 minuter. Men på terminerna har jag gymnastik 7 timmar vecka plus är tränare 5. Så jag tycker nog jag tränar ganska mycket.

//Elin

2012-08-04 @ 21:22:21
Postat av: Anonym

joggar typ 3 km två gånger i veckan, men tar igen det eftersom jag äter choklad typ varje dag...

2012-08-06 @ 22:58:09
Postat av: Hemmeligt

Hei jag er en jente som kommar frå norge, har sett filmen svaleskjær på nrk.no.
Du er modigt på den filmen gråt nesten, du er drit flink til å synge ! digger dæ !
Du ar nydeligt !

2012-11-25 @ 14:57:22
Postat av: Camilla

Jag tränar 3gånger i veckan
Gym och ridning gör jag ^^

2013-11-05 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0